Površina jadralnih letal, grajenih iz kompozitnih materialov, je največkrat barvana s poliestrsko barvo. Ta pa zaradi izpostavljenosti zunanjim vplivom razpoka in zato ne ščiti strukture pred škodljivimi dejavniki kot so vlaga, UV svetloba, kemikalije, ki lahko povzročijo strukturne poškodbe letala. Zato je potrebno staro razpokano barvo odstraniti in nanesti nov material.
Pri obnovi površine v podjetju GLIDERSERVICE Novak d.o.o. uporabljamo skoraj izključno poliuretanske lake najvišje kakovosti, na željo kupcev pa tudi poliestrski lak.
Obnova površine celotnega letala traja približno 3-6 tednov, odvisno od velikosti letala, obsega naročila in uporabljenih materialov.
Podjetje GLIDERSERVICE Novak d.o.o. opravlja vse storitve, ki jih je na jadralnem letalu možno in dovoljeno opraviti. Specializirani smo za obnovo površine vključno s tesnjenjem, tiskanjem registrskih in drugih oznak, barvanjem designa, barvanjem kokpita in oblazinjenjem, opravljamo pa tudi vse vrste pregledov, kot so 3000 – urni pregledi, pregledi za podaljševanje plovnosti, ter manjša in velika popravila in modifikacije, kot na primer: menjava pleksi stekla, vgradnja krilnih zaključkov (winglets), vgradnja repnega kolesa, vgradnja druge vlečne spojke, izvedba obveznih tehničnih not, servisnih biltenov, plovno tehničnih zahtev, vgradnja instrumentov, transponderja, potovalnih računalnikov, itd.
Zagotavljanje varnosti je del zagotavljanja kakovosti na osnovi Organizacijskega priročnika servisne dejavnosti in Priročnika internih postopkov, ki sta usklajena s Part MF in MG. Za kakovost sta odgovorna vodja sistema kakovosti in tehnični vodja servisa. Skladno s predpisi izvajamo nadzor kakovosti s strani zunanjega nadzornika. Skrbimo za stalno izobraževanje zaposlenih. Dela opravljamo v skladu z odobrenimi podatki o postopkih popravil, priročniki in navodili proizvajalcev letal. Po vseh opravilih, ki vplivajo na varno delovanje zrakoplova, licencirana oseba izvaja dvojno kontrolo. Opremo in orodja redno kontroliramo. Vse postopke natančno dokumentiramo.
Vsi postopki so dokumentirani na več ravneh: dele letal med fazami vzdrževanja fotografiramo in stranki izročimo fotografije.
Stranka ob prevzemu letala dobi obsežno tehnično dokumentacijo skladno s Part MF ali MG: delovni nalog, potrdilo o izvršenih delih-dovoljenje zrakoplova za delovanje, kontrolno listo letnega pregleda, poročilo o tehtanju, listo opreme letala, mase in momente krmil, odkloni krmilnih površin, EASA Form One, izjava o opravljenih vzdrževalnih delih v knjigi letala, poročilo o ocenjevalnem letu, garancijski list.
Poleg navedenih dokumentov, ki postanejo del dokumentacije letala, podjetje GLIDERSERVICE Novak d.o.o. dokumentira postopke še na internih dokumentih, ki zajemajo podatke o naročilu storitev, masi letala in delov pred, med in po obnovi, skico letala s točnimi podatki o prvotnih oznakah, tesnjenju in morebitnih posebnostih, podatke o dostavljeni opremi letala, končni kontroli, dvojni kontroli, porabljenem materialu, …
Vse dokumente hranimo v elektronski obliki in na papirju.
Na podlagi vaših želja in možnosti vam lahko pripravimo predloge s ponudbo za posebne izvedbe napisov, oznak, protikolizijskih oznak, obnovo kokpita in podobno. Ponudimo lahko sodelovanje z izkušenim industrijskim oblikovalcem, s katerim lahko vaše letalo spremenimo v unikat. Tudi pri tovrstnih posegih dosledno upoštevamo varnostne predpise.
Zahtevajte ponudbo s pomočjo vprašalnika na tej spletni strani in vprašajte vse, kar vas zanima. Ko se odločite za naročilo, nam sporočite vaše želje in zahteve. Rezervirali bomo dogovorjeni termin in vam poslali potrditev naročila. Letalo lahko dostavite in prevzamete sami ali zahtevate, da vam organiziramo prevoz. Potrudili se bomo ustreči vsem vašim željam.
Ne glede na material in starost površine letala priporočamo naslednje:
Če imate vprašanja, na katera niste našli odgovora, vam bomo z veseljem odgovorili: info@gliderservice-novak.si