Specializirani smo za obnovo površine letal, grajenih iz kompozitnih materialov: jadralna letala, jadralna letala z motorjem, druga letala, grajena iz kompozitov.
Brezhibna površina ščiti strukturo letala pred zunanjimi vplivi in tako pripomore k dolgi življenjski dobi letala.
Zaradi vremenskih vplivov, staranja in lastnosti materialov barva sčasoma razpoka. Zaradi tega struktura nima več ustrezne zaščite in da ne bi nastale poškodbe strukture, je potrebna obnova zunanje površine.
Vsi postopki so dokumentirani s fotografijami.
Za obnovo površine s PU lakom damo 2 leti garancije.
V preteklosti je bil največkrat uporabljen material za zaščito strukture pri novih letalih, grajenih iz kompozitnih materialov, poliestrska barva T35.
Poliestrska barva zaradi izpostavljenosti UV žarkom in okoljskim vplivom spremeni strukturo, postane bolj krhka in na površini nastanejo razpoke. To se pojavi še hitreje v primeru, ko je površina vlažna in izpostavljena temperaturnim spremembam.
Na željo strank lahko površino letala obnovimo tudi s poliestrsko barvo T35. V tem primeru damo 1 leto garancije.
Po obnovi nanesemo registrske in tekmovalne ter druge oznake, ime tipa letala ter zastavo države registra letala skladno s predpisi in željami kupca.
Možne so različne tehnike:
S tesnjenjem reže pred krmilno površino se doseže manjši upor ter boljša vodljivost letala. V osnovi preprečuje tok zraka z ene strani površine na drugo. Zaščiti tečaje krmilnih površin pred umazanijo (prahom) ter vodo.
Možno je osnovno tesnjenje s tekstilnim trakom ali tesnjenje z Mylar in teflonskimi trakovi, ki je pri nekaterih tipih letal predpisano s strani proizvajalca.
Po končani obnovi opravimo tehtanje, končne kontrole in po potrebi še testni let.
Izdamo Potrdilo o vrnitvi zrakoplova v uporabo (CRS) ter ostalo dokumentacijo v skladu z EASA predpisi.
GLIDERSERVICE Novak d.o.o. je vzdrževalna organizacija, potrjena po EASA Del M, Poddel F (SI.MF.002).